Expozitie de Arta Fotografica -Portret de Capitala Europeana – „Prin Londra cu primul meu DSRL”

Tudor Panait, artist fotograf la 14 ani!

Portret de Capitala Europeana – „Prin Londra cu primul meu DSRL”
Fotograf Tudor Panait
Afis Invitatie Foto Tudor Panait
La 14 ani, elev in clasa VIII A la Scoala nr. 49 din Vatra Luminoasa, Tudor Panait va invita la prima sa expozitie fotografica.
Tanarul artist fotograf are deja in palmares 4 premii dobandite la diverse concursuri de fotografie: British Council (Câștigătorul concursului foto #EducationUK) , doua organizate de Nikon (Run Fest 2015 si Riders Club 2015) si unul de Federatia Romana De Motociclism.
Va asteptam sa vizitati si sa admirati expozitia foto desfasurata in Spatiul Public Europen , in perioada 29 septembrie – 06 octombrie 2015, program 10.00 – 17.00.
Tema aleasa este legata de Londra si de minivacanta petrecuta in capitala britanica, minivacanta inlesnita de premiul acordat de British Council la concursul #EducationUK
Conferinta de Presa se va desfasura Luni, 05 octombrie 2015, orele 10.00, in incinta Spatiului Public European ( str. Vasile Lascar nr.31,intersectia cu Str. Batistei- bloc UTI).
Mai multe detalii si intreaga selectie foto pe:
Iata ce declara tanarul artist fotograf Tudor Panait la Deschiderea oficiala a primei sale expozitii de arta fotografica:
 „Am avut mereu o aplecare catre tehnica, catre inovatie; prin clasa a doua, la invitatia unui coleg, am inceput sa programez in Small Basic programe simple; un calculator, un ceas cu alarma, jocuri de matematica sau cu intrebari de cultura generala. Anul urmator am trecut la programul Visual Basic. Acest program l-am folosit timp de aproape 3 ani, timp in care am creat o gramada de aplicatii, mai bune si mai aratoase (cum ar fi un browser cu functii ca tab, mp3 download de pe YouTube plus alte functii). Probabil cea mai grea provocare a fost sa fac si sa invat totul singur. Toate cartile si tutorialele erau in engleza, si erau scrise pentru utilizatori de varsta adulta. Cu perseverenta am reusit sa ma descurc si sa progresez. In anul 2014 am trecut de la crearea de aplicatii la Unity, program in care creez jocuri.

Pana acum am doua jocuri lansate pe Google Play, Bombonito! si Cube Quest (joc inca in lucru), plus inca un joc ce-l voi lansa la sfarsitul acestui an, numit Touch the color!
Pasiunea pentru fotografie am dezvoltat-o in vara anului trecut cand mi-am cumparat primul meu DSLR, Nikon D5300.
De atunci si pana astazi, am crescut foarte mult, castigand 4 concursuri de fotografie, dintre care unul organizat de British Council, doua de Nikon si unul de Federatia Romana de Motociclism. Nu as fi putut sa ajung aici fara ajutorul grupului La Conacul Fotografilor. Pe aceasta cale doresc sa multumesc d-lor Bajan Sorin, Andrei Gemes si Andrei Ciobica care m-au ajutat cu sfaturi si cu acreditari.Va astept sa vizitati si sa admirati prima mea expozitie foto desfasurata in Spatiul Public Europen , in perioada 29 septembrie- 6 octombrie.”
„In completarea acestei expozitii, Editura Afir va publica primul album foto din colectia „Portret de Capitala Europeana”, album realizat in intregime de Tudor Panait la doar 14 ani. Este o frumoasa incununare a unei activitati tenace de selectie dintr-un total de peste 4000 fotografii realizate in capitala Marii Britanii.” ne-a marturisit cu emotie tatal tanarului artist.
Fata cu Big Ben si tableta (foto din expozitie) Fotograf Tudor Panait Invitatie Premiu I British Council Tudor in actiune la Romaniacs 2015

Lasă un răspuns

