Quiz Yellow Club

Marti 4 februarie, am ajuns la editia 83 a pub quiz-ului care se desfasoara in fiecare marti, de la ora 21:00, in Yellow Club.

Aveti mai jos, 2 dintre cle 6  runde.

Runda 1-Palindrom

1.Substanta chimica extras din indigo și din păcura de huilă folosit în sinteza coloranților, a medicamentelor etc.; aminobenzen?

2. A comite o agresiune împotriva unei persoane, unui stat, A cere justiției să reexamineze o hotărâre care nu satisface una dintre părți?

3. adj. (mușchi) care permite răsucirea unui os în jurul axei sale, care lucrează învârtindu-se?

4. Adj. Alăturata, alipita de ceva.
Adj. Apropiata de cineva; devotata. credincioasa
S. m. Cel mai mic în grad dintre membrii unei reprezentanțe diplomatice.?

5. A expune (cu ostentație) ceva pentru a fi privit sau admirat. (la jocul de cărți) a depune pe masă, pe față, unele formații de cărți.

6. Ambarcațiune de sport ascuțită la ambele capete, cu suprafața de alunecare netedă sau în clinuri și care este condusă cu una sau două padele”Ambarcațiune mică, cu înveliș din piele de focă, folosită de eschimoși.

7. Obiect de îmbrăcăminte făcut din piele de oaie prelucrată cu mițe cu tot, care se poartă mai ales la țară ca palton (cu blana înăuntru).?

8. Durată de timp socotit de la nașterea unei ființe până la un anumit moment din viața ei; vârstă?

9. Porțiune a unei haine care se încheie în față, îndoită în afară, în prelungirea gulerului. 2) sport Lovitură în care racheta sau paleta de tenis sunt mânuite cu exteriorul palmei în față..?

10. Lac sau iaz format de apa pe care barajul o împiedică să curgă; braț derivat dintr-o apă curgătoare
Fig. Opreliște, îngrădire, piedică, obstacol
sinonim baraj, stavilar?

Runda 4

1.Am fost Cinna – in „The Hunger Games”, si Nurse John -in „Precious”?

2. Am jucat rolul lui Deena Jones – „Dreamgirls”, Foxxy Cleopatra – „Austin Powers in Goldmember”?

3. Numele meu este Calvin Cordozar Broadus, Jr. am jucat rolul lui Huggy Bear in Starsky and Hutch din anul 2004.

4.Am fost nominalizata la un premiu Oscar in anul 2001 si am jucat rolul Selmei Jezkova – in „Dancer in the Dark“ a lui Lars von Trier?

5. Am jucat rolurile lui Will Salas -in „In Time“ si Jacques Grande – „The Love Guru“

6. Razzle – „Suburbia” si Douglas J. Needles Back to the future 3

7. Am jucat rolul lui Mr. Nick in filmul The Imaginarium of Doctor Parnasuss?

8. laureat al premiului Academiei Americane de Film pentru cel mai bun actor într-un rol secundar, în 1954, pentru rolul jucat în filmul From Here to Eternity am jucat rolul lui Captain Marco – „The Manchurian Candidate“

9. Am fost Nikola Tesla -in „The Prestige“ si Andy Warhol – in „Basquiat”?

10. Am jucat rolul lui Tess – in „Burlesque”   si Loretta Castorini – in „Moonstruck« pentru care am luat si Oscarul pentru cea mai buna actrita.?

11. Ce au in comun?

Lasă un răspuns

