BiGieS sau cand Tiganul se vede Imparat

Ca tot romanul detinator de I-pad, am fost la marele derby Steaua-Rapid.

Sunat prieten care mergea la meci sa-mi cumpere si mie bilete, ajuns la intrarea in stadion la 7 juma.

La intrarea in parcul stadionului filtru BiGieS.

Eu, pe langa biletul meu si al consoartei, mai detineam una bucata bilet al unui prieten care urma sa ajunga dupa inceperea meciului. Bigiesii ma intreaba de ce am doua bilete (de parca nu puteam sa cumpar doua pentru mine si sa ma dau mare). Ii spun omului ca urmeaza sa vina prietenul, il intreb pe bigies daca poate sa intre in parcul stadionului si fara bilet, imi spune ca se poate si trecem mai departe spre intrarea in stadion. Pana aici toate bune si frumoase… ajungem in schimb la portile de intrare unde se face controlul corporal, pentru ca nu ai voie sa intri pe stadion cu picaturi de nas, stick-uri de memorie, brichete , tigari electronice si alte asemenea lucruri, de altfel foarte contondente. Am uitat sa va spun ca la meci erau si foarte multe doamne care la randul lor erau controlate la intrare, dar de o bigiesoaica. De aici incepe aventura pe noul stadion national, domnisoarele erau obligate sa-si verse din genti si sa arunce la gunoi: rujurile, parfumurile, cremele, oglinzile… toate minuscule, ca altfel nu ar intra in geanta (nu era nici un anunt care sa spuna ca doamnele nu au voie sa intre cu poseta). Scandal afara cu doamnele, scandal inauntru cu baietii care isi asteptau consoartele sa intre si nu erau lasate datorita obiectelor contondente pe care le detineau. Bigiesoaica, foarte meticuloasa si vigilenta, dupa ce pipaia intre picioare, pe picioare, pe spate, pe fata, si pe langa, le punea pe doamne si domnisoare sa-si dea jos si esarfele pe care le aveau in jurul gatului, ca nu cumva sa existe si acolo vreun pix cu care vei putea ataca pe cineva. Momentul de mare angajament si inspiratie a fost cand doamna controlor a inceput sa certe o doamna venita cu sotul si cu copilul in varsta de vreo 4-5 ani, spunandu-i ca nu are voie sa intre cu copilul si sa-l duca acasa sau bineinteles la masina.

Mentionez ca jandarmii, desi prezenti, nu aveau nici un fel de obligatii. Intrebati fiind, de ce nu lasa bigiesii femeile sa intre raspundeau ca ei nu au nici un fel de atributii in privinta controlului si ca bigiesii se ocupa de organizare si de securitate. In mod absolut paradoxal puteai intra pe stadion cu umbrele, de unde deducem ca Strugurelul este considerat o arma alba mult de temut decat o umbrela. Intram intr-un final dupa 10 minute de la inceperea meciului, bag biletul la turnichet, ma intreaba din nou atot organizatorul bigies de ce sunt cu doua bilete in mana, ii explic de prietenul care urma sa vina. Primesc acelasi raspuns: “Nu este nici o problema, doar sa le pastrati pe amandoua. Sa aveti si biletul dvs cand veti iesi sa va intampinati prietenu’ ”. Vine pauza, ma suna prietenul si… surpriza!!! Nu era lasat sa intre in parcul stadionului pentru ca nu avea bilet, stam la telefon vreo 10 minute, bigiesii nu-l lasa sa intre (desi stiam ca parcul este un loc public, te poti plimba si daca nu ai bilet la meci). Eu cu bigiesii inauntru, le spun ca tot ei m-au asigurat ca desi nu avea biletul la el, va putea sa intre. Ei zic ca asa este, dar ca “nu se mai deschid portile dupa ce incepe meciul, logic, nu?”. Le spun ca nu este logic, ca sunt platitor de bilet si ca pot veni si cu 5 minute inaintea incheierii meciului. Imi raspunde ca nu intelege de ce am mai cumparat bilet, nu mai conteaza…. Pe de alta parte eu nu aveam cum sa ajung pana la gardul care inconjoara stadionul si unde ma astepta prietenul. “Daca treceti de turnicheti nu mai puteti intra inapoi Domnu’!” Doamna mea suparata, imi spune “Plec acasa, da-mi biletul prietenului si i-l dau eu cand ies”. Zis si facut… se intalnesc, prietenul primeste biletul, ajunge la turnicheti, unde eu il asteptam. Despre meci nu am ce sa va povestesc, pentru ca a fost la fel de jenant.

3 Răspunsuri to “BiGieS sau cand Tiganul se vede Imparat”

  1. Se pare ca nici macar zicala „Pe banii ma distrez doar eu” nu mai e valabila :-)
    Pe banii nostri se distreaza numai BGS-ul

  2. V-a trebuit meci! Voi nu stiti ca cel mai bine-i acasa? :)))

  3. You must never try this along with your kitchen and bathroom
    without kitchen cabinets having to step out of your remodeling project.
    2 Read the label carefully prior to utilizing
    any item on your cabinetry as good as new.

Lasă un răspuns

