De mici avem intrebari

De mici, fetele au tot felul de intrebari:
„De ce e soarele rotund?”
„Oare ma place razvanel?”
si cresc:
„Eu de ce nu am rochita roz si am rochita verde?”
„Eu cand am voie sa ma fardez?”?”
si cresc:
„Azi cu ce ma imbrac la scoala?”
si cresc:
„Uf, oare aceasta rochie se va potrivi cu starea mea de azi?”
„M-a observat cand am trecut pe langa el?”
„I-o fi placut parfumul meu?”
si cresc si cresc…

Pentru baieti lucrurile par radicale, clare si deloc gri. Cred ca ei niciodata nu vor sa stie de ce Ionel  are minge si ei nu, important e ca atunci cand iesi la fotbal cineva sa aiba o minge. Cred ca pentru baieti lucrurile nu au nuante si nu se opresc in loc cand o raza de soare nu le atinge obrazul asa cum ar vrea. Pentru ei daca e soare bine, daca nu hai sa vedem ce facem cand nu e soare.
Asa e si cu viata: ai minge nu ai minge, important e sa fie o minge pentru a exista un joc. Ai soare nu ai soare, exista o zi cu care e frumos sa faci ceva, nu sa o pierzi.
Dar parca zilele astea s-au spart toate mingiile si s-a pierdut jocul. Nu mai zic de reguli … Si nu mai zic de soare.

Un răspuns to “De mici avem intrebari”

  1. you’ve an excellent weblog here! do you want to earn some invite posts in my blog?

Lasă un răspuns

