eJobs

Casa Mihnea, angajeaza Asistent Manager.

CANDIDATUL IDEAL:

Carnet de conducere categoria B
Disponibilitate pentru program full-time

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Am sa-ti spun exact ce vreau si ce ofer. Fara o ordine anume, am sa insir “istoria” postului si astfel, daca consideri ca te incadrezi, macar 80-90% intr-o prima faza (deh…nimeni nu-i perfect !), te rog sa-mi trimiti mail de raspuns:
1. Va fi fara carte de munca. Nu-mi place sa dau bani la stat mai mult decat e strict necesar.
Daca vrei totusi asigurari sociale “iti rupi un banutz” pe luna si te bagi la pilonu’ X. Probabil cu 50ron/luna esti mai asigurata decat daca as trimite eu jumatate din leafa ta la stat! … si by the way… se spune ca in 2030 asigurarile de stat (adica pensia), vor intra in colaps, pentru ca ”decretzeii” (daca stii ce-i aia) vor ajunge la varsta pensionarii,iar cei care muncesc vor trebui sa le asigure pensia si lor.
2. Programul incepe dupa-amiaza pt. ca atunci ma trezesc, dar nu sunt atat de puturos pe cat pare! Hahaha! Muncesc toata noaptea. In plus clientii mei vin dupa-amiaza si seara. Una din activitati este vanzarea de terenuri ; adica investitii “pe viata”. Familiile trec pe la mine “pe-ndelete”, dupa serviciu.
3. LEAFA: Incepi cu 300 Euro cash ca secretara. Program aproximativ 14.00-22.00. Pe masura ce incepi sa inveti cu adevarat sa ma ajuti si incepi sa gandesti independent leafa urca la 500 E . De tine depinde cat de repede inveti. Eu am interesul sa te antrenez !
4. Leafa nu depinde de vanzari sau alte target-uri. Si la cuantumul asta …..nici de criza economica! Asta inseamna ca atunci cand criza va trece (pentru ca va trece), leafa va creste.

Mai multe detalii, gasiti aici

 

 

Lasă un răspuns

