Stand-up Comedy-TIM

Luni, 30 martie, in club Deja Fu… puteti vedea un spectacol de stand-up comedy cu trupa „TIM” Luni, 30 martie, in club Deja Fu… puteti vedea un spectacol de stand-up comedy cu trupa „TIM” Stand up comedy in Deja Fu… Luni, 30 martie, in club Deja Fu… puteti vedea un spectacol de stand-up comedy cu trupa „TIM” Trupa TIM este noua in fenomenul stand up comedy, lansarea trupei a avut loc intr-o luni pe 26 ianuarie 2009 si este formata din: (in ordinea numerelor de pe tricou) Traian Maicanescu, Ioana Mihaila si mezinul trupei Mane Voicu care este cel mai tanar stand up comic din Romania. Spectacolul incepe la 19:30

Detalii aici

6 Răspunsuri to “Stand-up Comedy-TIM”

  1. cred ca o sa trec si eu pe acolo, nu i-am vazut pana acum,,,,dar suna bine!!! :)

  2. nici noi nu i-am vazut, au fost numai in Club A pina acum. Ok. va asteptam:))

  3. Degeaba veniti. Din Tim a ramas doar M-ul de la sfarsit, adica Mane. :)

  4. ioana, nu e cam tardiv comentariul tau???

  5. Niciodata nu e prea tarziu. :) ….pe 3 mai am vazut postul. si inca(zic eu) era de actualitate. dar daca vrei sa mergi sa vezi trupa TIM, go. insa ..am vrut sa atentionez ca s-au scos 2 litere. ;)

  6. k, multzam!! nu sunt insa, asa de sigura ca M o sa mearga fara T si fara I…prima si ultima oara cand i am vazut erau oricum fara I….

Lasă un răspuns

