Turul 2

Am asa o vaga impresie, ca in urmatoarele zile o sa apara vestitele „ONG-uri” si tot felul de Asociatii cu ale lor reprezentanti de marca sa  isi dea cu parerea. De fapt au si inceput. Articol aparut pe Hotnews,  http://www.hotnews.ro/stiri-politic-3172987-asociatia-victimelor-mineriadelor-acuza-sorin-oprescu-implicare-mineriada-din-iunie-1990.htm

Credeti ca o sa mai apara si altii?

8 Răspunsuri to “Turul 2”

  1. Salut. am citit stirea si mi se pare atat de penibila chestiunea, pute asa rau. Mi-e scarba.

  2. @Petrisor Socol:
    Si mie, dar facem un pariu pe 2 dinari ca asa o sa se intimple?
    oricum prefer sa-l vad pe fanul fetelor de la Trident cu papion la git, pe ciutacu cu mici si bere.

  3. @Neamtu

    De ce preferi sa-l vezi pe peltic cu papion la gat? Eu as vrea sa-l poarte cu alta ocazie :lol:

    O sa merg la x5 sa fac schimb valutar

    cat despre ciutacu, am visat ca face urat la bautura

  4. Ca e simpatic, a mai si spus ca pina acum, la 60 de ani, nu stia ca e peltic pentru ca nu s-a vazut niciodata la televizor:)))).

  5. Multe descoperi la batranete

  6. alexenescu Says:

    Asa ca sa va stric tandemul.
    Macar de i-am vedea pe astia facand gratar in direct cu papioane la gat….
    Eu cred ca Sorin Oprescu ar avea sanse daca nu ar fi atat de mult asociat cu Ion Iliescu si daca ultimul nu si-ar face atat de multa reclama cu el.
    Nu mai e mult. peste 10 zile aflam ;)

  7. @alexenescu

    Crezi ca lumea pune botul la ce spun baietii de la PD-L? Eu cred ca NU

  8. @petrisor
    Pai nu prea conteaza, dar ei intotdeauna tipa primii „hotii”.

Lasă un răspuns

